ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ;

1 Ιον.

Έλα κάτσε…περίμενε να φέρω καφέ κι ένα γλυκό τέλειο που φτιαξε η μαμά μου!Ε να πούμε λίγο για κάτι άλλα καθυστερημένα γιατί βάρυνε το κλίμα αυτές τις μέρες, πολλή φόρτιση αλλά για κάποιο λόγο πιστεύω ότι βγήκε κάτι καλό από την όλη προσπάθεια…Ε να μωρέ πριν κάτι μέρες γνώρισα κάποιους ανθρώπους έτσι ωραία άτομα κι ήθελα να στο πω…

-Ο πρώτος είναι ο Αργύρης Ξάφης– σου έχω ξαναπεί γι’ αυτόν πιο παλιά- ειδική περίπτωση ηθοποιού με μια τρομερή αύρα γύρω του και με κάποιο τρόπο σε μαγνητίζει όταν βρίσκεται πάνω στη σκηνή. Το βλέμμα, η φωνή του τα πάντα. Κάναμε λοιπόν μία εντάξει όχι συνέντευξη γιατί μου φαίνεται πολύ επίσημο(!) συζήτηση που καταγράφηκε για το bitter ένα μεσημέρι στην πλατεία Εξαρχείων. Χαλαρά, σ ένα πολύ παρείστικο κλίμα και να νιώθεις αμέσως πως μπορεί όλοι γύρω σου όλοι να τρέχουν αλλά εδώ είναι ηρεμία και τα πράγματα αντιμετωπίζονται πολύ κουλ και χωρίς αδικαιολόγητο πανικό. Συνομιλούσα μ’ έναν ώριμο τριαντάρη που σου βγάζει και μια παιδική αθωότητα, είμαι σίγουρη πως θα γίνει ο καλύτερος χαζομπαμπάς και θα λέει τα πιο ωραία παραμύθια, συνειδητοποιημένος, καλό χιούμορ..ωραίαιος τύπος με λίγα λόγια! Άσε που δεν περίμενα να κάτσουμε μια ώρα παραπάνω για δεύτερο καφέ χωρίς το record. Νιώθεις ρε παιδί μου ότι είναι ένας πολύ καλός σου φίλος που μπορείς να του πεις τα πάντα και το φοβερό είναι ότι μου το βγαζει όταν ακόμα δεν τον είχα γνωρίσει καλύτερα κι απλά μιλούσαμε στις παραστάσεις διότι είμαι και γκρούπι του! Εν τω μεταξύ, όποτε κάνω απομαγνητοφώνηση μου σπάει τα νεύρα η φωνή μου κι ειδικά όταν ακούω πράγματα που είπα και μου φαίνονται βλακείες βρίζω σαν να πρόκειται γι άλλη! Άσε μεγάλες στιγμές..όχι εντάξει δεν έχω φτάσει σε σημείο ν’ αυτοχαστουκιστώ ακόμα!

  • Η άλλη είναι ένα πασίγνωστο γατόνι κι αναίσχυντη blogger , -ακόμα ψάχνω το λόγο γιατί μπαίνω συνέχεια και τη διαβάζω χαχα- το καμάρι του blogoχωριού της Σαλλόνικα! Ε η αλήθεια είναι ότι για κάποιο λόγο είχα περιέργεια να τη γνωρίσω. Η προειδοποίηση της ήταν να πάμε να κάτσουμε κάπου «ωραία κι αξιοπρεπή» για να ρθουν να μας βρουν οπότε υπήρχε ένα μικρό άγχος! Είναι λίγο παραξένο, ξέρεις γιατί; Όταν γνωρίζεις κάποιον πρώτη φορά λες κάποια στάνταρ πράγματα να τον μάθεις καλύτερα αλλά εδώ ξέρεις αρκετά κι επίσης προσπαθείς να συνδυάσεις το άτομο που βλέπεις με τα γραπτά του. Απλά αυτό που μου κανε εντύπωση κι ήθελα να στο πω, ήταν μια οικειότητα η οποία βγήκε ξέρεις, αβίαστα χωρίς τη σκέψη ότι «πρέπει να είναι φιλικό το κλίμα». Καλά εντάξει μη φανταστείς ότι κάτσαμε με τις ώρες να μιλάμε κτλ αλλά μια χαρά πάντως, μη βλέπεις από τους μαύρους τοίχους στο μπλογκομάγαζο της είναι τρελοκομείο! Kι η δήλωση της ημέρας; «Η τρίτη γυμνασίου γ……………» !Η πλάκα ανάμεσα σ’ όλα τ’ άλλα ήταν ότι βρίσκονταν κι άλλες 3 blogger κι ήμασταν λες και μαζευτήκαμε για μπλογκοσυμβούλιο…οι κάρτες στο πέτο με τα ονόματα μας λείπανε:-Ρ

ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ:-)

8 Σχόλια to “ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ;”

  1. nosyparker Ιουνίου 2, 2007 στις 10:14 πμ #

    Καταρχήν θα σε χαστουκίσω που δε μου γνώρισες τον Αργύρη ή μάλλον που περίμενες να φύγω για τον έχεις όλο δικό σου! Δεύτερον, τι θα πει «ώριμος 30άρης; Εμένα δηλαδή θα με πεις σιτεμένη κυρία; 😛

    Δεύτερον , σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (γατόνι, καμάρι του blogoχωριού της Σαλλόνικα, τρελοκομείο – αχ πες κι άλλα πες κι άλλα!!!), εγώ πάντως ήμουν σίγουρη ότι το κλίμα θα είναι τελείως γαμάουα. Αυτή την άλλη λέξη που έγραψες για την Γ γυμνασίου δεν την θυμάμαι, γελάει, γλύφει, γαργαλιέται, γέρνει… τι ακριβώς θες να πεις; 😀 Και μην τρομάζεις τον κόσμο ρε παιδί μου, δε σου είπα να πας κάπου αξιοπρεπή, λες και ακολουθούμε το etiquette μεταξύ μας, κάπου να μπορούμε να μιλάμε σου είπα, άμα πια, όλα τα διαστρεβλώνεις! Πάντως καλύτερη εικονίστα από το Garfield μπαλαρίνα δεν θα μπορούσες να βρεις. By the way, ξέχασες να αναφέρεις ότι είμαι πρώτη στις χορευτικές φιγούρες κι ας μη με είδες, με είδαν όλοι οι άλλοι 😀

    Φιλάκιαααααααααα

  2. nosyparker Ιουνίου 2, 2007 στις 10:16 πμ #

    Α ναι, το θυμήθηκα «η Γ γυμνασίου ΓΑΜΙΕΤΑΙ!!!!» 😛

  3. loli9 Ιουνίου 2, 2007 στις 4:53 μμ #

    ΕΕΕΕΙΙ! ΩΠΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΗΝ ΑΣΚΕΙΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ…
    Kαταρχήν με παρεξήγησες διότι εγώ έχω όλη την καλή διάθεση αλλά η καρδιά αυτού του κυρίου-πςςς- ανήκει σ’ άλλη εδώ και πολλά χρόνια!(μεταξύ μας τώρα είναι και κακάσχημη και το κάνει ό,τι θέλει το παιδί) Δεύτερον, ε όχι σιτεμένη κυρία..θεία καλύτερα..χαχαχα! Έλα καημένη αμέσως να θιχτείς, το ώριμος δεν πήγαινε τόσο για την ηλικία, τώρα αν είπα κι ένα «τριαντάρης» ε εντάξει έτσι μας βγήκε:-Ρ

    Χαχα μα βέβαια γι’ αυτό έβαλα το Garfield μπαλαρίνα, μια εικόνα χίλιες λέξεις χαχα

    ΓΑΜ….ΙΙΙΙΙ ΠΩς ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΕΤΣΙ;; ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!

  4. georgeadams Ιουνίου 2, 2007 στις 5:09 μμ #

    Και λίγα είπες. Ο Αργύρης είναι κορυφαίος σε όλες τις δραστηριότητες του!

  5. ~Seaina~ Ιουνίου 4, 2007 στις 9:36 πμ #

    Εγώ σίγουρα θέλω .. να γίνουμε φίλοι καλέ!! Χαχα!!
    Καλή ημέρα και καλή εβδομάδα!!!

  6. loli9 Ιουνίου 4, 2007 στις 11:31 πμ #

    george adams+ seaina->
    KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕΕΕΕΕ ΣΤΟ LO-LOΠΟΛΥΧΩΡΟ!

    καπετάνισσα(seaina)-> xαχα ωραία λοιπόν! Έλα πέρνα να σε κεράσω κάτι,καφέ,χυμό,κανένα γλυκό..? 😀

  7. lifewhispers Ιουνίου 5, 2007 στις 9:44 πμ #

    Όλοι οι καλοί χωράνε, εεεεε?

  8. loli9 Ιουνίου 5, 2007 στις 3:36 μμ #

    lifewhispers->Mα φυσικά! Για ελατε για ελάτε:-D

Σχολιάστε

