ΑΑΑΑLWAYS THE SUN!

11 Ιολ.

Σήμερα ξύπνησα με πάρα πολύ ωραία διάθεση. Κι ας μην κοιμήθηκα καλά όλο το βράδυ εξαιτίας ενός κωλοκαφε που ήπια στις 9! Σου χω ξαναπεί δεν τα παώ καλά με τους καφέδες αλλά αυτός δε ξέρω τι σκατά ήταν. Σηκώθηκα με μεγάλη τη δόση της αισιοδιοξίας και χιλιάδες θετικά συν να αιωρούνται. Χθες ήταν απ’τα βράδια που πέρασα πραγματικά καλά. Απ’αυτά τα βράδια που δε χρειάζεται να γίνει κάτι το φοβερο. Απλά μια απλή, πανέξυπνη και συγκινητική παράσταση στο προαύλιο ενός Μουσείου(«Τζελσομίνα» με την μοναδικη Όλια Λαζαρίδου σ’ενα one woman show και το απίστευτο τροχόσπιτο της!), ένας πολύ καλός φίλος που γυρνάει οριστικά από την ξενιτια-αν και ήταν σαν να βρισκόταν κάθε μέρα εδώ- κι ένα ωραίο μαγαζί. Και ξαφνικά να πηγαίνει η ώρα 3 και να μην έχουμε πάρει είδηση. Η συζητήσεις με τον Γ. δεν έχουν ώρες, λεπτά, δευτερόλεπτα. Πάντα θα με ηρεμεί και θα μου φτιάχνει τη διάθεση. Άσε που κλείσαμε και συνέντευξη για το bitter με το σκηνοθέτη της παράστασης που είναι απ τους πολύ αγαπημένους μου και δεν το περίμενα ότι θα γινόταν. Κι ας έγινε μια παρεξήγηση με το φίλο μου(καλά πες το και γκομενάκι δε θα σε παρεξηγήσω). Ξύπνησα κι ένιωθα ότι όλα θα πάνε τέλεια. Μέχρι και μηνυμα έστειλα στην αγαπημένη πρωινή εκπομπή(στο ραδιόφωνο καημένε ποια Μενεγάκη!) ότι: «Η ζωή τελικά είναι γεμάτη δωράκια μ’ εκπλήξεις. Όχι σαν αυτά που έκανε εκείνο το παλιοστρουμφάκι. ‘Αλλα, ωραία:-) Κι όλα είναι πιο απλά απ’ότι τα ‘χουμε στην κεφάλα μας». Κι έφτιαξε κι η διάθεση της Φρου Φρου!

Μια χαρα δεν είναι μέχρι εδώ; Ε δε γινόταν να κρατήσει και πολύ. Ξαφνικά εκείνη η παρεξήγηση μεγάαλωσε, δέχθηκα δωράκι με βόμβα που μαύρισε τη μούρη μου και σήκωσε όρθιο το μαλλί.

Αλλαγή εισιτηρίων…

ανεξήγητη συμπεριφορά για άλλη μια μέρα..

απαντήσεις με ξερά «ok»…

πφφφφφφφφφφφ

9 Σχόλια to “ΑΑΑΑLWAYS THE SUN!”

  1. nosyparker Ιουλίου 11, 2007 στις 3:08 μμ #

    Μη δίνεις σημασία, αυτός προφανώς δεν ξύπνησε τόσο καλά όσο εσύ, μη χαλιέσαι όμως, πού πήγαν όλα εκείνα τα θετικά συν (γιατί; έχει κι αρνητικά συν; από πότε;) 😛 lol

    Σημείωσις: μείον μία λιγότερη, με βάρεσε η ζέστΑ στο κεφάλι χεχ 😀

  2. loli9 Ιουλίου 11, 2007 στις 6:11 μμ #

    ΩΩΩ Καλως ήρθατε ξανά στη γειτονιά μας:-)
    χμ…το πρόβλημα είναι ότι δεν ξυπνάει καλά εδώ και κάποιες μέρες και δεν ξέρω το λόγο…Β-/

    Σημείωσις:Δεν είσαι η μόνη!

  3. CrazyCow Ιουλίου 11, 2007 στις 9:35 μμ #

    Θέατρο σε τροχόσπιτο ε; Γαμώτο θέλω να το δω κ δεν έμειναν πολλές παραστάσεις ακόμα… δεν έχουν κ συγκεκριμένο χώρο! Όλια Λαζαρίδου κ μουσική Κ Βήτα όμως… δελεαστικά τα στοιχεία! 😛

    φιλιάααααααα

  4. michelle Ιουλίου 12, 2007 στις 7:35 πμ #

    Εγω ένα έχω να πω…το 2007 έχει ξεκινήσει πολύ χάλια για εμένα και τους γύρω μου…προβλέπεται να καταλήγει και έτσι…δεν βλέπω κανένα οιωνό αισιοδοξίας…και δεν μπορείς να με πείσεις τραγουδώντας always the sun…μακάρι να μπορούσες, μακάρι να υπήρχε κάποιος Γ.να μου έδινε λίγη θετική ενέργεια…μοναχά η Ν.τα κατάφερε χτες βράδυ στο μάθημα yoga να με χαλαρώσει…για 2 ώρες διήρκεσε and thats all…φαντάσου και χτες και προχτες ξέχασα να απαντήσω στα μνμ σου…θα με συγχωρέσεις???ποιος εγώ που είμαι υπόδειγμα…είμαι αλλού όπως τα λες!!!
    Γι’αυτό πάψε να τραγουδάς, πες κανένα μοιρολόι καλύτερα να ταιριάζει και με τις διαθέσεις μας…always the curse…:-)

  5. loli9 Ιουλίου 12, 2007 στις 9:21 πμ #

    τρελέ αγελαδίτσο->Τελευταία παράσταση είναι το Σάββατο 14 του μηνός στη μικρή Επίδαυρο.Άντε άντε ευκαιρία και για εκδρομή!

    michelle-> GETTIN’ AWAY WITH IT ALL MESSED UP;-)

    Βασικά έχω καταλάβει πλέον ότι κάποια πράγματα γίνονται γιατί πρέπει να γίνονται.Και οκ όταν δεν έρχονται όπως τα θέλουμε «πάμε γι άλλα»(φράση της ούριας της Δώρας!) και συνεχίζουμε τη ζωή μας.Εντάξει δεν αφήνεις τα όπλα με τη μία, προσπαθείς μήπως φτιάξει η κατάσταση αλλά όταν βλέπεις ότι δεν προχωράει κάτι τα κουβαδάκια και σ’ άλλη παραλία. Ούτε καταπιέσεις, ούτε κινήσεις απελπισίας, ούτε τίποτα.
    Έλα σαν πολύ δε σοβαρέψαμε; Άντε σήκω να πάμε καμιά μπαρότσαρκα!

  6. λολιτα Ιουλίου 12, 2007 στις 2:32 μμ #

    καπησπερα!

    εγω σαν παλιοτερη καραβανα εχω να δηλωσω οτι γενικα ο αντρες επηρρεαζονται αναλογα με το πλευρο μου ψυπνανε!

    αλλα μην δινεις σημασια θα περασει..

    φιλακια

  7. loli9 Ιουλίου 12, 2007 στις 5:16 μμ #

    λολιτα-> ΚΑΑΑΛΩΣ ΗΡΘΑΑΑΑΤΕΕΕ ΣΤΟ loloπολυχώρο!
    Περάστε περάστε, μη ντρέπεστε σαν το σπίτι σας..καθίστε να σας κεράσουμε κατι, καφέ, χυμό, γλυκό, ποτό…χιχι

    Λες να φταίει το πλευρό μια βδομάδα τώρα;χμμ..θα το ψάξω το θέμα..:-)

  8. the bluΕlephant Ιουλίου 12, 2007 στις 6:59 μμ #

    η ζωή είναι γεματη κριμένα δωράκια για εμάς. εμείς απλά πρέπει να τα σεβαστούμε από πριν ετσι ώστε να τα βρούμε και να τα χαρούμε.

    ο ήλιος που φωτίζει έχει την αγιότητα του..
    είναι λαμπερός όπως πρέπει να ήμαστε και εμείς…

    κατά τα άλλα ένα χαμόγελο, μια ασπίδα στην ηλιθιότητα που βασανίζει τον υπαρκτό κοσμο

    😉

  9. loli9 Ιουλίου 12, 2007 στις 7:59 μμ #

    blue elephantaki-> Oρίστε…ΕΝΑ ΔΙΑΠΛΑΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ..ΑΑLWAAYS THE SUN 😀 Τώρα όλα είναι καλύτερα! Με λένε lo-li και είμαι καλα:-}

Σχολιάστε

