CAP PAS TU CAP?

18 Ιολ.

-TOΛΜΑΣ?

-ΤΟΛΜΩ!

-ΕΣΥ ΤΟΛΜΑΣ?

-ΝΑΙ!

ΜΠΑ ΟΧΙ.. ΜΗ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ. ΑΠΛΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΑΡΟΥΖΕΛ ΚΙ ΕΦΥΓΕ.

ΕΤΣΙ «ΡΕ ΦΙΛΕ». ΓΙΑΤΙ ΞΥΠΝΗΣΕ ΣΤΡΑΒΑ ΕΝΑ ΠΡΩΙ. TOΣΟ ΑΠΛΑ.

22 Σχόλια to “CAP PAS TU CAP?”

  1. Κλέαρχος Ιουλίου 18, 2007 στις 12:07 μμ #

    Μου θύμησες πάρα πολύ έντονα το γνωστό τραγούδι της Μαρινέλλας…

    «Τολμώ στο ναρκοπέδιο που ζεις να περπατώ»

    Καλό απόγευμα να έχεις…

  2. tsou Ιουλίου 18, 2007 στις 12:33 μμ #

    mporei telika auta ta apla kai ta xalara na ponane perissotero..alla ti tha kaname xwris auta?we will never give up kikoulaki..

  3. tief Ιουλίου 18, 2007 στις 12:49 μμ #

    Στο τέλος θα είστε μαζί. Μπορεί αγκαλιά, μπορεί γερασμένοι, μπορεί χτισμένοι σε στεγνό τσιμέντο… αλλά μαζί.

    😉

  4. loli9 Ιουλίου 18, 2007 στις 2:07 μμ #

    klearchos->χμμ..δε το ξέρω το τραγουδάκι αλλά βασικά η αναφορά ήταν στην ταινία «Αγάπα με αν τολμάς»… (αν δεν την έχεις δει τρέξε!)

    tsouououou->»Κι αν έχω κάψει ότι σε θυμίζει κι αν έχουν κλείσει τις καρδιάς μου οι πληγές λαλαλαλαλαλα..» (έτσι γιατι η καψουρα θέλει και λίγο σκυλάδικο!)

    tf->Λες;…Ασ το καλά με συγκίνησες μεσημεριάτικα!

  5. λολιτα Ιουλίου 18, 2007 στις 2:29 μμ #

    μην μασας κοριτσαρα μου..εις αυριον τα σπουδαια που λεω και εγω!

    φιλακια!

  6. Klearchos Ιουλίου 18, 2007 στις 3:11 μμ #

    Δεν το ξέρεις; (!!!)

    Απόσπασμα υπάρχει εδώ.

  7. loli9 Ιουλίου 18, 2007 στις 3:43 μμ #

    λολίτα->Ευχαριστω! Ναι..ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ(γκομενακια!)ΕΡΧΟΝΤΑΙ:-)

    klearche-> Α ναι μωρε…το χω ακούσει…ε εχουμε και μια διαφορα ηλικίας βλέπεις:-Ρ χαχα

  8. the bluΕlephant Ιουλίου 18, 2007 στις 5:55 μμ #

    αυτός ο σύντομος διάλογος μου έφερε αστραπιαία δυο κλασσικές ταινίες στο μυαλό

    μπλουζ μπροδερς
    και
    θελμα και λουιζ

    η απάντηση μου δεν θα ήτανε ‘τολμώ’ ή ‘ναι΄
    αλλά μια από τις επόμενες
    – δεν γαμιέται…μέσα!
    – …και γιατί όχι?

    🙂

    (αναρωτιέμαι όμως γιατί μιλάμε)

  9. ~seaina~ Ιουλίου 18, 2007 στις 6:40 μμ #

    Καλησπέρα κοριτσάρα ..
    Να τολμάς πάντοτε!

  10. loli9 Ιουλίου 18, 2007 στις 7:14 μμ #

    elephantaki-> Έχεις άλλη μια ευκαιρία…έλα μπορείς..κριμα.. χιχι
    Το είπα και στον Κλέαρχο πιο πάνω ότι είναι αναφορά στην ταινία «Αγάπε αν τολμάς» όπου είχε το παιχνιδάκι με το καρουζέλ…δες τη οπωσδήποτε αν δεν την έχεις δει, είναι από τις πιο έξυπνες στορίες αγάπης..Βασικά εδώ η μικρή lo-li λέει χωρίς να σας πρήζει με λεπτομέρειες, συμπέρασμα από τον πολύ άσχημο χωρισμό της(κι η ταινία αυτή ήταν σημαδιακή)..αλλά παρ όλα αυτά πάντα—-> 🙂

    καπετάνισσα-> ΓΕΙΑΑΑΑ!
    Εγώ τολμάω, άλλοι απλά το λένε και δεν το κάνουν..

  11. modus vivendi Ιουλίου 19, 2007 στις 3:27 μμ #

    Κάθε τέλος και μια αρχή…..
    Νομίζω ότι 2 post είναι αρκετά. Όσο συνεχίζεις να το αναλύεις ή απλά να ψάχνεις απαντήσεις, τελικά αυτό, σε πονάει περισσότερο.

    Κι εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση εδώ και ένα μήνα, αλλά εμένα το τέλος ήρθε μια μέρα πριν την εξεταστική. οπότε μπορείς να νιώσεις καλύτερα.

    Φιλιά λο λι

  12. modus vivendi Ιουλίου 19, 2007 στις 3:49 μμ #

    έλα απο τα μέρη μου σου έχω μια μικρή αφιέρωση….

  13. loli9 Ιουλίου 19, 2007 στις 4:17 μμ #

    modus vivendi->Κι εγώ αυτό λέω γι’αυτο δεν είχα σκοπό να ξαναγράψω κάτι…LIFE GOES ON!
    Ήρθα ήρθα…:-) 🙂

  14. michelle Ιουλίου 19, 2007 στις 9:15 μμ #

    Θα θέλατε λιγάκι από την συσσωρευμένη θετική ενέργεια που μου περισσεύει τον τελευταίο καιρό μιας και πλέω σε απέραντα πελάγη ευτυχίας ..ξέρεις σαν και τα δικά σου…αν και λίγο χειρότερα…χωρίς παρεξήγηση αλλά έχω την πρωτιά…εγώ τολμώ αλλά …δεν υπάρχει πια «αλλά»..μας τελείωσαν νεραιδοκόριτσο…νησάφι…αλλού εσύ έφυγα και εγώ λοιπόν για αλλού …no remorse!

  15. nosyparker Ιουλίου 20, 2007 στις 9:04 πμ #

    Βασικά τη γνώμη μου στην είπα, να μην επαναλαμβάνομαι λοιπόν. Αλλά θα διαφωνήσω με τον tief, γιατί με τέτοιον άνθρωπο καλύτερα να μην είστε μαζί. Σου αξίζει πολύ καλύτερος 😉

    ΥΓ Η φωτογραφία είναι πολύ ωραία. Δεν κατάλαβα τι δείχνει, αλλά είναι πολύ καλή. Να την κλέψω;

  16. loli9 Ιουλίου 20, 2007 στις 9:41 πμ #

    ΚΑΑΑΛΗΜΕΡΑΑΑ:-D

    michelle-> Τα λέει καλύτερα ο φίλτατος mondus:»Το πιο όμορφο συναίσθημα είναι εκείνο που νιώθεις αμέσως μετά από μια λάθος κίνηση και αντιλαμβάνεσαι την γνώση που σου ήρθε από το πουθενά. Τη συμβουλή που ποτέ κανείς δεν σου’δωσε. Η δύναμη του ανθρώπου να μπορεί να σταθεί ξανά στα πόδια του όταν πέφτει για πρώτη του φορά…»

    nosy-> χαχα η κλασσική ατάκα»Σου αξίζει καλύτερος αγάπη μου! Και που ασχολούμαστε αξία του δίνουμε» :-Ρ

    ΥΓ: Τς τς..άκου κει δεν κατάλαβα τι δείχνει..ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑΦΑΝΕΡΟ: Δύο κρίκοι απο μια αλυσίδα που σπάσανε(και το γυαλί από πίσω ράγισε).Και η αγαπημένη σας γειτόνισσα την έβαλε για να υποννοήσει το χωρισμό της. Καταλάβατε? E?χιχιχιχι:-D Mα ναι κλέψτε άνετα δικός μας άνθρωπος είστε!

  17. 8an Ιουλίου 21, 2007 στις 10:24 πμ #

    ela… ta kalutera erxontai….. erxontai???
    kai stin telikh ola gia kapoio skopo ginontai.. who knows what comes next!
    kai episis what goes around comes back around again…

  18. tief Ιουλίου 21, 2007 στις 11:54 πμ #

    Nosyparker δε τη ξέρω τη λωλο-περίπτωση (ε δεν έχω πάει και Αθήνα στη loli 😉 ) απλά κατάλαβα ότι συνδέεται με τη ταινία και έγραψα μίνι-περίληψη. 🙂

    Στα καλύτερα λοιπόν Loli 😀

  19. loli9 Ιουλίου 21, 2007 στις 3:07 μμ #

    8an->Αμεεεε έρχονταιαιαιαιαι..;-) Τι να σε κάνω που είσαι φαντάρος; χαχαχαχα
    Ναι ναι κάτι ξέρει ο justin και τα λέει αυτά…

    tf-> Ελατε παιδιά δεν πειράζει ο καθένας ό,τι μπορεί κάνει σ’ αυτό το γκρουπ θέραπι:-D
    Άντε στην υγειά σου!

  20. donnie Ιουλίου 23, 2007 στις 8:54 πμ #

    aaax! «agapa me an tolmas». (jeux d’enfants) mia apo tis 5 agapimenes mou tainies ever. Thaftikan mazi me to karouzel telika loli!

  21. loli9 Ιουλίου 23, 2007 στις 11:56 πμ #

    donnie->ΕΕΕΠ!ΚΑΑΑΑΛΩΣ ΗΡΘΕΕΕΣ ΣΤΟΝ loloΠΟΛΥΧΩΡΟΟΟ:-)
    ΠΈΡΝΑ ΠΈΡΝΑ! ΚΕΡΝΑΜΕ ΚΑΦΕΔΕΣ,ΓΛΥΚΑ ΚΙ ΑΦΕΨΗΜΑΤΑ:-Ρ

    Κι εμένα είναι από τις πάρα πολύ αγαπημένες μου…Ναι ναι θάφτηκαν μαζί με το καρουζέλ…στην ταινία όμως…

  22. donnie Ιουλίου 23, 2007 στις 8:51 μμ #

    o kathenas mporei na skinothetisi tin tainia tis zois tou kai na tin zisei opos thelei. An aytos efyge tote apla den itan o katallilos gia na paiksei to «agapa me an tolmas». Apla aksizeis kati parapano!
    Kai fysika kai tha to vreis!
    Filia!

Σχολιάστε

