20+ χρόνια lo-las:-)

12 Σεπτ.

{**μην παίρνεις στα σοβαρά την ημερομηνία από πάνω που λέει 12, έχει φάει σκάλωμα το wordpress!}

Ε…χμ..δε ξέρω πως ν’ αρχίσω σήμερα…Να..εε…απλά ήθελα να σου πω ότι ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 13 ΤΟΥ ΣΕΠΤΕMΒΡΗ ΗΡΘΑ ΝΑ ΛΩΛΑΝΩ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΜΙΖΕΡΟ ΚΙ ΑΧΑΡΟ ΚΟΣΜΟ! χιχι..Ναι ο καθένας έρχεται σε τούτη τη ζωή για κάποιο σκοπό..εγώ μάλλον ήρθα για να κάνω τον κόσμο χαρούμενο!….η μικρή lo-li λοιπόν μεγαλώνει σήμερα …Γουάου..Μου φαίνεται λίγο περίεργο…Φέτος στέκομαι μπροστά από μια πόρτα που όταν την ανοίξω θα βρεθώ σε μια καινούργια δεκαετία… «της πιο δημιουργικής» μου λέει το αδερφάκι βρίζοντας με για όλες αυτές τις αγχωτικές σκέψεις που κάνω…

Φέτος για κάποιο λόγο…

  • ….είναι η πρώτη φορά που δεν έχω κανονίσει ένα μπιγκ ιβέντ για τον εορτασμό των γενεθλίων όπως κάθε χρόνο…είπα να τ’ αφήσω φλου κι ό,τι κάτσει… ξερω ‘γω γιατί…
  • …..έχω αγχωθεί πιο πολύ από ποτέ για το μέλλον γενικά…
  • ….μείωσα λίγο την «τραβάτε με κι ας κλαίω» φάση….να κάνω πράγματα με το ζόρι χωρίς λόγο…
  • …..ένιωσα αρκετούς φίλους ν’ αλλάζουν και να τρομάζω…ξαφνικά κάποιοι σοβάρεψαν απ’ τη μια στιγμή στην άλλη…η παρέες διαλύθηκαν, πήραν μια άλλη μορφή και πήρε ο καθένας το δρόμο του με τους ανθρώπους που ήθελε πραγματικά…
  • …. δέθηκα πολύ με κάποιους… τόλμησα περισσότερο…ένιωσα κάποια συναισθήματα πρώτη φορά… πολύ έντονα… κι έφαγα τα μούτρα μου, που λένε….
  • ….κατάλαβα σε ποιους πρέπει να συμπεριφέρεσαι όπως τους αξίζουν και να μην σκάω και τόσο πολύ σε θέματα που τα θεωρούσα σημαντικά ενώ τελικά δεν ήταν…
  • ….ένιωσα πολύ πιο τυχερή από άλλες χρονιές…για κάποιους ανθρώπους που μπήκαν στη ζωή μου…για κάποιες καταστάσεις….
  • ….για ακόμη μια φορά έμεινα ο εαυτός μου..ελάχιστες αλλαγές….και ναι μπορώ πλέον να λέω «ναι είμαι περήφανη γι’ αυτό και σ’ όποιον αρέσει»…
  • ….ανακάλυψα περισσότερη δημιουργία…ωραία ταξίδια φαντασίας…και παράλληλα ήρθε αρκετές φορές μες στη μούρη μου ο ρεαλισμός να μου τα ψάλλει…

(….για άλλη μια φορά φέτος δεν πάτησα στη σχολή αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία!)

Ανοίγω την πόρτα λοιπόν κι έχω πολύ αγωνία τι και ποιους θα βρω μέσα:-)….

11 Σχόλια to “20+ χρόνια lo-las:-)”

  1. river Σεπτεμβρίου 13, 2007 στις 6:15 πμ #

    Καλημέρα μικρή! Και ω ναι τι ευτυχία… Είσαι 1,5 χρόνο μικρότερη μου. Θα μου πεις γιατί το λέω; Ε, να εγώ είμαι η μικρότερη στη παρέα (ασχέτως του οτι όλοι με περνάνε για μεγαλύτερη)…
    Χρόνια Καλά λοιπόν, (γιατί τι να τα κάνεις τα Χρόνια Πολλά αν είναι σκατά…;) και ψυχραιμία! Τις κρίσεις τις περνάνε όλοι με το που κλείνουν τα 20!!! Γεγονός!
    Η μόνη ουσιαστική «ευχή» που μπορώ να σου δώσω, είναι μια αγαπημένα ατάκα από εξίσου αγαπημένη ταινία: «Anything less than extraordinary is just a waste of your fucking time…»

  2. papo Σεπτεμβρίου 13, 2007 στις 6:44 πμ #

    χρόνια πολλά…και lola!

  3. eikosiepta Σεπτεμβρίου 13, 2007 στις 7:49 πμ #

    Χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά!

  4. lifewhispers Σεπτεμβρίου 13, 2007 στις 9:23 πμ #

    Χρονια Πολλα; Και ξέρεις τι λένε, ετσι; τα πρωτα 100 χροναι ειναι δυσκολα!Μετά συνηθίζεις.. 😉

  5. Klearchos Σεπτεμβρίου 13, 2007 στις 9:51 πμ #

    Γιαγιούλα!!! Χρόνια πολλά και καλά! 😀

  6. dimhap Σεπτεμβρίου 13, 2007 στις 11:52 πμ #

    Χρόνια πολλά Κίκα!!
    εύχομαι οι πόρτες που ανοίγεις να έχουν όλο και πιο ωραίο εσωτερικό
    [όλοι λένε ωραίες ευχές και γω βρήκα αυτήν την βλακεία να πω?μπράβο μου:)]
    σε 17 μέρες έρχεται και η σειρά μου
    συμπτωση:-ενώ θα το ήθελα-τελικά και γω δεν οργανώνω κάτι φέτος,,ούτε πάρτι ούτε τπτ..θα δείξει
    Φιλιά και πολύχρονη:)

  7. melomenos Σεπτεμβρίου 14, 2007 στις 6:49 πμ #

    χρόνια πολλά σου
    να τα περνάς όσο μπορείς πιο ευτυχισμένα! 🙂

  8. loli9 Σεπτεμβρίου 14, 2007 στις 12:06 μμ #

    ΣΑΑΑΑΑΑΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΠΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ:-D

    *dim δε λες καμία βλακεία! Ίσα Ίσα που μ’ άρεσε η ευχή σου!

  9. ~seaina~ Σεπτεμβρίου 15, 2007 στις 10:53 πμ #

    Να τα εκατοστήσεις .. αν το θες!!
    Χρόνια καλά!!

  10. CrazyCow Σεπτεμβρίου 15, 2007 στις 3:10 μμ #

    Λίγο αργοπορημένα… ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ… και όσο μεγαλώνεις τόσο περισσότερο κόσμο να λωλαίνεις!! :PPPPPP

    Φιλιάααααααααα!!!

  11. loli9 Σεπτεμβρίου 18, 2007 στις 6:57 πμ #

    seaina* + crazy cow**-> ΕΕΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ!!

    *λες να βαρεθω στα 100?! χα χα καλά να ‘ναι κι όσα να’ ναι:-)

    **κάλλιο αργά παρά ποτέ που λέει κι ο λαός!

Σχολιάστε

