ΓΚΡΡΡΡ…

3 Οκτ.

ΕΛΛΑΣ ΚΑΦΡΙΛΑ ΑΓΕΝΕΙΑ…ΟΛΕ! Εε ναι δεν είμαι και πολύ στα καλά μου….κάτσε κάτσε να σου πω…Σήμερα ήμουν στο μετρό, ξέρεις τώρα σαρδελλοκατάσταση ,αλλά επειδή ήμουν απ τις τυχερές που μπήκαν απο την αφετηρία είχα ωραιότατη θέση. Κάποια στιγμή μπαίνει μέσα μια έγκυος με τη φίλη της. Διάβαζα εφημερίδα και δεν την κατάλαβα μέχρι που άκουσα την απέναντι μου να λέει σε κάποιον «Θέλετε να κάτσετε» οπότε γυρίζω και βλεπω σε ποιον απευθυνόταν. Η κοπέλα απαντάει «Όχι εντάξει» και η άλλη συνέχιζε να στρογγυλοκάθεται. Τη ρωτάω κι εγώ και μου απάνταει «δεν υπάρχει πρόβλημα» και πριν αντιδράσω όπως η προηγούμενη σκέφτηκα «ΜΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.. ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΣΗΚΩ ΝΑ ΚΑΤΣΩ!» Οπότε, σηκώνομαι της κάνω νεύμα να έρθει όπως και μια γιαγια δίπλα της, που θα μπορούσε άνετα να της πάρει τη θέση. Κάθησε κι απ’ ότι είδα κατέβηκε πολλές στάσεις πιο κάτω..Όχι δε στο λέω τώρα για να μου πεις μπράβο και τέτοια απλά σκέψου πως κάτι αυτονόητο όπως αυτή η ενέργεια μπορεί να περάσει στο ντούκου(ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό το ντούκου αλλά δεν πειράζει έκφραση είναι τη λέω) όπως και πολλά άλλα και θα συνεχίζουμε την ίδια συμπεριφορά ώσπου να γίνουμε ροζ, να βγάλουμε ουρά στριφογγυριστή και ν’ αρχίσουμε να κυλιόμαστε στις λάσπες. ΓΙΑ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΤΟΣΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΟΡΘΙΑ..Και κάτι άλλο. ΚΑΝΕΝΑΣ από τους άντρες που κάθονταν γύρω γύρω ΔΕΝ ευαισθητοποιήθηκε να κάνει την παραμικρή κίνηση αλλά απλά συνέχιζαν να κοιταζουνν έξω την ειδυλλιακή θέα μες στα έγκατα...Για να φωνάξω τον κύριο Ζαμπούνη να σας κάνει κανένα ιδιαίτερο…

5 Σχόλια to “ΓΚΡΡΡΡ…”

  1. Klearchos Οκτώβριος 4, 2007 στις 11:12 πμ #

    Εγώ θα στο πω το μπράβο!

    Υ.Γ.: Η έκφραση «ντούκου» είναι από τα χαρτιά. (Χτυπάς το τραπέζι – ντούκου – για να ποντάρει ο επόμενος)

  2. espοir Οκτώβριος 4, 2007 στις 6:24 μμ #

    Ελλαδιστάν.

  3. loli9 Οκτώβριος 5, 2007 στις 8:13 πμ #

    ΚΑΑΑΑΑΛΗΜΕΕΕΡΑΑΑΑ:-)
    κλεαρχε->Πάντα τζεντλεμαν ο κύριος κεόνυμφος..χαχα:-Ρ
    ΥΓ: ευχαριστώ και για την πληροφορία!

    espoir-> ΛΙΒ ΓΙΟΡ ΜΙΘ ΙΝ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ.ΓΟΥΙ ΑΡ ΔΕ ΜΠΕΣΤ!

  4. nosyparker Οκτώβριος 9, 2007 στις 3:13 μμ #

    😛 Μωρέ όχι Ζαμπούνης, αλλά βρεμένη σανίδα μας χρειάζεται.

  5. loli9 Οκτώβριος 9, 2007 στις 5:02 μμ #

    nosy-> ΩΩΩΩ ΤΙ ΤΙΜΗ ΤΙ ΧΑΡΑ να σας ξαναβλέπουμε εδώ πάλι! Περάστε περάστε..κερνάμε..:-) Αυτό ακριβώς. Μια τεράστια βρεμένη σανίδα μήπως και καταλάβουμε τίποτα…

Σχολιάστε

