εργασία και χαρά….μπουάχαχα:-Ρ

6 Νοέ.

Τρέχααα σου ‘φερα καινούργιο ΑΡΚΑΑΑ! Ευφιέστατος όπως πάντα εννοείται…Τα υπόλοιπα 3 στα στέλνω με mail(i) άμα θες… Κάτσε έχω να σου πω νέα loloβιοπάλης! Αυτές τις μέρες που λες, είπα να γίνω κι εγώ εργαζόμενο παιδί διότι ως καλλιτέχνες, λέμε τώρα, έχουμε και κάτι έξοδα παραπάνω άσχετα αν ο μπαμπας έχει φρίξει ότι θα εκμεταλευτούν τη μικρή του κόρη που νομίζει ότι πάει την έχασε να ταν κι άλλη χαχαχα.. Ο χώρος έργασίας ,ξαναλέμε τώρα, είναι η ένδοξη KAΠΑ research ,ήτοι εκείνοι οι ενοχλητικοί που μας παίρνουν τηλέφωνο και λένε «Γεια σας ένα γκάλοπ κάνουμε , να σας απασχολήσουμε λιγάκι;» κι εμείς τους το κλείνουμε στη μούρη γιατί ξαφνικά έχουμε επείγουσα δουλειά ή μας πετύχανε στην πόρτα ή έχουμε το φαί πάνω κτλ κτλ! Ακους τώρα εσύ εταιρία μεγάλη και λες γουαου, ωραίο κτίριο, γραφεία και άλλα τέτοια ωραία.. Χα! Τι μας λες; Σοβαρά; Μπες στο υπόγειο μιας πολυκατοικίας στο Μεταξουργείο που λέει» Υδραυλικά- επισκευες» και πολύ σου είναι. Ναι ναι καλά κάνεις και γελάς. Για τα πανηγύρια είμαστε εκεί μέσα! Κατεβαίνεις τις σκάλες και μπαίνεις σε μια αποπνυκτική αίθουσα με υπολογιστές και τέλος. Σκάσε και κολύμπα!

Αυτή την περίοδο λοιπόν, το γκάλοπ είχε θέμα τον Τζιώτη, εκείνο το ξανθό γελαστό αγόρι, ο οποίος όχι όχι δε μπορεί να δεχτεί να είναι έξω απ’ το χορό και θέλει οπωσδήποτε να είναι ο τέταρτος πόλος, δρόμος στο ΠΑΣΟΚ κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. ΤΟ ΘΈΛΩ ΤΟ ΘΈΛΩ ΤΟ ΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΛΥ . Οπότε εμείς έπρεπε να παίρνουν πράσινα μέλη και να ρωτάμε αν συμφωνούν μ αυτή την υποψηφιότητα. Αυτό. Ούτε ψήφους εννοείται ούτε τίποτα. ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ. Ασε που έπρεπε να λήξει αυτό το αστείο από τη δεύτερη μέρα αλλά πήρε παράταση και κοντέψαμε να κάνουμε χα-ρα-κί-ρι! Το συμπέρασμα πάντως είναι πως ο κόσμος έχει αγανακτήσει, τους έχει σιχαθεί, πολλοί δεν πρόκειται να πάνε καν να ψηφίσουν,πιστεύουν πως όλα είναι υπό διάλυση. Βέβαια τώρα για τα higjlights υπήρχαν και παρατράγουδα και πολύ γέλιο όπως όταν -τις δύο πρώτες μέρες έπαιρνα σε επαρχίες- περίμενα να σηκώσουν τα κινητά τους ηλικιωμένοι και στην αναμονή είχαν διάφορα τραγούδια με κορυφαίο έναν που είχε… τους LORDI(!), γυναίκες να με ρωτάνε «ποια είσαι συ και τι τον θες τον άντρα μου», άλλοι να μου λένε μια ώρα τον πόνο τους, για τα χωράφια τους, τη χαμηλή τους σύνταξη, παππούδες μες την τρελή χαρα, γιαγιάδες να μην καταλαβαίνουν και να νομίζουν πως τους λέω να κατέβει υποψήφιος ο άντρας τους ο οποίος δε μπορεί γιατί είναι μεγάλος πια ή να ρωτάνε αν θα τους στείλουμε ψηφοδέλτιο σπίτι. ‘Υστερα, πορωμένοι Παπαντρε’ι’κοί και Βενιζελικοί να λένε τα δικά τους με ειρωνικά αστειάκια γεμάτοι έπαρση («ο Έλληνας έχει μάθει να σκέφτεται δυαδικά» μου λέει πολύ σωστά ο διπλανός μου),άλλοι να μην καταλαβαίνουν τι νόημα έχει όλο αυτό λίγες μέρες πριν την ημέρα της κρίσης, κάποιοι να με αποκαλούν συντρόφισσα! Ε κάτι άσχημα περιστατικά όπως μια κακομοίρα έγκυος κοπέλα που ήταν στο κρεβάτι γιατί έπαθε αποκόλληση, κάποια άλλη που πέθανε το παιδι της αυτές τις μέρες, «δυσκοίλιοι» ξινισμένοι που φωνάζανε μες την υστερία λες και τους λέγαμε τίποτα το φοβερο, μια άλλη που ζητούσε επίμονα τ’ ονομα μου γιατί δε με πίστευε και δε θεωρούσε σωστό να έχω εγώ τα στοιχεία της κι όχι αυτή τα δικά μου…ουουφ! ΑΑΑ και όσο για τις ΚΑΤΙΝΕΣ υπεύθυνες εκεί του τμήματος αυτό είναι μια άλλη ιστορία…

13 Σχόλια to “εργασία και χαρά….μπουάχαχα:-Ρ”

  1. Rizobreaker Νοέμβριος 6, 2007 στις 1:16 μμ #

    Όλα μια χαρά δηλαδή!
    Στις μέρες μας είναι δύσκολο να βρεις δουλειά, που να σε ψυχαγωγεί ταυτοχρόνως! Τυχερούλα!! 😉

  2. Soula Νοέμβριος 6, 2007 στις 9:33 μμ #

    ΑΧ αγάπη μου δε ρωτούσες πρώτα εμένα την «παλιά» που έχω κάνει τη θυτεία μου στην ΚΑΠΑ;;
    Εσάς σας βάζουν και τηλεφωνείτε σε μέλη του ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον.Όχι όπως εμάς που τηλεφωνούσαμε αδιακρίτως να ενημερώσουμε για το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ και πέφταμε σε εξαγριωμένους νεοδημοκράτες…!Εκεί να δείς τί άκουγα!Και αν ψήφιζα και ΠΑΣΟΚ πήγαινε στο διάολο.

    Όταν ήμουν εγώ στην ΚΑΠΑ τουλάχιστον είμασταν σε ένα καινούριο κτήριο.Ξέρεις γυάλινη πρόσοψη, παρκέ πατώματα κλπ(πάλι καλά).
    Ακόμα η στριμμένη η Ευαγγελία είναι υπεύθυνη;(μια που βάζει πέντε κιλά makeup στη μούρη/με κόκκινο χάλκινο μαλλί τότε)

  3. loli9 Νοέμβριος 6, 2007 στις 10:54 μμ #

    rizobreaker->Τέτοια τύχηη…δυσεύρετη!

    soula->ΩΩΩ υπήρξατε κι εσείς συνάδελφος researcher?! Α εσείς είχατε μεγαλεία τότε…όχι μια άλλη είναι τώρα, η Βενετία, μελαχρινή παρέα με άλλες δύο (οι τρεις χάριτες της μ@@@@@@!)που τη βοηθάνε κι ένας άλλος που λέγεται Ζαρκάδης…υπερπαραγωγή εκεί μέσα!

  4. Soula Νοέμβριος 7, 2007 στις 1:13 πμ #

    Αχ νομίζω κάτι μου λένε τα ονόματα των δύο που ανέφερες.Ένας χοντρός με γυαλιά είναι ακόμα;Μια αδύνατη ξανθιά;(Κατερίνα αν θυμάμαι καλα)
    Πωπω τί μου θύμισες..
    Που μετά τη βάρδια μετρούσαν τις επιτυχημένες κλήσεις και έβγαινα πρώτη στη λίστα.Υπόδειγμα υπαλλήλου.Ήμουν και υποψήφια για πιο μακροχρόνια σύμβαση αλλά την έκανα στο τέλος(ευτυχώς).Με τόσο μπλα μπλα είχα πρόβλημα στις φωνητικές χορδές(και προτίμησα να διαφυλάξω την επερχόμενη καριέρα τραγουδίστριας)
    Αχ..Θα δακρύσω!
    Να ανταλλάξουμε πληροφορίες μήπως δουλεύουν τίποτα φίλοι μου εκεί ακόμα… sniffle

  5. loli9 Νοέμβριος 7, 2007 στις 9:21 πμ #

    Όχι ο χοντρός δεν είναι αλλά μια αδύνατη ξανθιά και λιγο κοντή είναι και τη λένε Μαρία…χαχαχα το πρωι τηλεφωνήτρια το βράδυ τραγουδίστρια:-Ρ Ναι πες μου άμα θες να ρωτήσω να βρούμε τους χαμένους συναδέλφους σου!

  6. river Νοέμβριος 7, 2007 στις 5:23 μμ #

    Καλησπέρα!!!
    Σε καταλαβαίνω όσο δε φαντάζεσαι.. Εγώ πήγα στην tns-icap για δυο μέρες.. Τόσο άντεξα. Βέβαια μετά τα πλήρωσα όλα στο δημόσιο όπου δούλευα για 14 μήνες. Καλή μου lo-li δεν ήξερες, δε ρώταγες; Αυτά είναι μερικά σφάλματα τα οποία δεν τα κάνουν. Από την άλλη βέβαια μαθαίνεις να αντιμετωπίζεις καλύτερα ορισμένους ανθρώπους!
    Διάβασα τα τελευταία κειμενά σου (τα οποία λόγω απουσίας δεν είχα δει) και οφείλω να πω πως για μια ακόμη φορά με βρίσκεις σύμφωνη σχεδόν σε όλα! (Ειδικά στα μουσικά ακούσματα και στις καλλιτεχνικές απόψεις / προτιμήσεις!
    Σε φιλώ και σε χαιρετώ!
    Κουράγιο…

  7. oAnergos Νοέμβριος 7, 2007 στις 5:43 μμ #

    Δύσκολο να βρεις σωστή δουλειά εργασία. Τουλαχιστον κράτησε τα «μαργαριτάρια» για μια καλή συλλογή!

  8. loli9 Νοέμβριος 7, 2007 στις 8:08 μμ #

    big mamma->Καλά μη φαντασστείς ότι κι εγώ θα αντέξω για πολύ ακόμα… Εξαλλου δεν είναι και τ’όνειρο μου να σουλέψω στην ΚΑΠΑ για πάντα!
    ΩΩΩΩ τα μεγάλα πνεύματα λοιόν συναντιούνται χαχα:-Ρ
    Άντε ελπίζω να επιστρέψεις δριμύτρελλη!

    anerge->ΚΑΑΑΑΛΩΩΩΩΣΗΗΗΡΘΕΕΣΣΣ ΣΤΟ LOLOΠΟΛΥΧΩΡΟ! Έλα για πέρνα μέσα για κέρασμα…:-)
    Ναι εννοείται ότι τα μαργαριτάρια μπαίνουν στο αρχείο για μελλοντική κολέξιον!

  9. the bluΕlephant Νοέμβριος 7, 2007 στις 8:18 μμ #

    τελικά τι χρώμα είναι ο ήλιος?

    άμα είναι να σηκώσουμε εμείς κανένα abstract και πολύχρωμο~!

  10. Eikosiepta Νοέμβριος 7, 2007 στις 10:35 μμ #

    «Τρέχααα σου ‘φερα καινούργιο ΑΡΚΑΑΑ! Ευφιέστατος όπως πάντα εννοείται…Τα υπόλοιπα 3 στα στέλνω με mail(i) άμα θες…»

    Θέλωωωω!!

    Το κερασάκι! Φάε το κερασάκι!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑ!!!!!

  11. loli9 Νοέμβριος 7, 2007 στις 10:51 μμ #

    blue elephantaki->Ο ήλιος? χμμ..πάει αυτός έδυσε να ‘ταν κι άλλος..ας σηκώσουμε τον πολύχρωμο μήπως βγάλουμε καμι ά άκρη:-Ρ

    eikosiepta->EΦΤΑΑΑΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

  12. fresco Νοέμβριος 9, 2007 στις 5:13 μμ #

    Αρκάς…by far ο αγαπημένος μου έλληνας σκιτσογράφος!

    ο άνθρωπος δεν παίζεται λέμε…δεν θα’πρεπε να του έχουν δώσει κάποιο βραβείο τόσα χρόνια;…ή μήπως το έχουν κάνει…;

  13. loli9 Νοέμβριος 9, 2007 στις 5:58 μμ #

    Ναι ρε είναι απίστευτος! Ε λογικά θα έχει πάρει κάποιο βραβείο..
    Να διαβάσεις Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε και το θεατρικό που έβγαλε πριν κα΄ποιους μήνες…ο τύπος είναι εκτός συναγωνισμού! (μην τρομάζεις είναι μικρό κάπου 90 σελίδες και διαβάζεται σε 1-2 ώρες..θα σκάσεις στα γέλια!)

Σχολιάστε

