Αναρρώνινγκ….

4 Δεκ.


Ε μέχρι να επανέλθω από το καταραμένο κρεβάτι του πόνου(πόσο μου τι σπάει αυτή η έκφραση)αφήνω στη θέση μου τη ΣΟΥΠΕΡ soul/reggae/hip hop/funky κυρία Stephanie McKay..

ΥΓ: Το νου σου….Σε περιμένει στην πίστα του Half Note μέχρι την Πέμπτη. Άντε άντε για κλείσε κανένα τραπέζι ή καμιά μπάρα κι άσε τα μπουζούκια!

7 Σχόλια to “Αναρρώνινγκ….”

  1. fresco Δεκέμβριος 4, 2007 στις 3:43 μμ #

    Τι έπαθες καλή μου lo-li;;;

    Μάλλον έχω χάσει κάποια επεισόδια…Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν και πολύ blog-ο-δραστήριος τον τελευταίο καιρό, αν και κλεφτές ματιές, έριχνα…

    Περαστικάααααα…

    bye-bye 😉

  2. λολιτα Δεκέμβριος 4, 2007 στις 5:43 μμ #

    περαστικουλια…

  3. klearchos Δεκέμβριος 4, 2007 στις 7:32 μμ #

    Ελπίζω να είσαι καλά τώρα… Περαστικά και να προσέχεις…

  4. loli9 Δεκέμβριος 5, 2007 στις 1:36 μμ #

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ ΜΕRCIIIII THAAAANX:-D

    fresco-> Όχι όχι δεν έχασες κανένα επεισόδιο! Δενέχω πει τίποτα εδώ..Γυναικείες βλακείες αλλά οκ μια χαρά τώρα δε μασάμεεεε:-)

  5. fresco Δεκέμβριος 5, 2007 στις 3:32 μμ #

    έτσι σε θέλω!!!

    να μη μασάς τίποτα και να χαμογελάς όπως στη φωτό σου!!!

    byeeeee 🙂

  6. roula Δεκέμβριος 7, 2007 στις 8:40 πμ #

    στειλε μου ξανα το e-mail σου. αρρωστη ησουν? τι επαθες παιδι μου? οι ρωσοι παλι?

  7. αγγερουλα Δεκέμβριος 7, 2007 στις 8:41 πμ #

    στειλε μου το ι-μειλ σου ξανα

Σχολιάστε

