ΚυΝηΓώΝτΑς ΦοΥσΚάΛες ΣτΗν ΕρΜοΥ…

10 Δεκ.

«Είναι στιγμές που με βλέπω μέσα απ’ τα μάτια του..είναι τρομερό.. μπορούμε να κάθομαστε έτσι για ώρες..» «Πολύ ξενύχτι η μητρότητα αλλά ωραία φάση.Το μικρό μου είναι γλύκα αλλα δε μου μοιάζει καθόλου,τώρα βγάζει κάτι φρύδια που είναι και η τελευταία μου ελπίδα.»…»Τι μου είπε η άλλη! Ε αντί γι α 15 αντίτυπα έβγαλα 115 κι επειδή συνέχιζε να εκτυπώνει αφαίρεσα όλα τα φύλλα από τον εκτυπωτη»..Κάποιες ωραίες ατάκες που μου είπαν αυτές τις μέρες και μ’ έκαναν να συγκινηθώ και να γέλασω. Σχέσεις ερωτικές..σχέσεις ανερχόμενης μητέρας και νεογέννητης κόρης…σχέσεις επαγγελματικής φρενίτιδας… Περίεργα πράγματα πάντως συμβαίνουν αυτές τις μέρες. Η Δουκίσσης Πλακεντίας έχει γίνει καθημερινή μου στάση. Καινούργιοι άνθρωποι, καινούργιοι χώροι, πολύ άγχος, ντροπές, φόβοι, αμφιβολίες…ξαφνικά la vita είναι πολύ απρόβλεπτη. Αισθάνεσαι σαν την Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων! Δεν ξέρω…ελα δε λέω και δε σχολιάζω τίποτα συγκεκριμένο σήμερα και ας το κάνουμε καφενείο…Θες; Πιάσε το τάβλι, πάρε και κανέναν καφέ και πες οοοοτι σου ‘ρθει!….

9 Σχόλια to “ΚυΝηΓώΝτΑς ΦοΥσΚάΛες ΣτΗν ΕρΜοΥ…”

  1. fresco Δεκέμβριος 11, 2007 στις 12:35 πμ #

    με λένε fresco και είμαι καλάααααααααοοοοοοοιιιιιιουιουιουιουιου!!!

    αυτό μου ήρθε τέτοια ώρα…

    το τελευταίο σχόλιο μου στο προ-προηγούμενο post σου το διάβασες;…:-)

    bye la-la-li-la-la-la-lo!

  2. fresco Δεκέμβριος 11, 2007 στις 12:37 πμ #

    επίσης καλός τίτλος θα ήταν

    «βγάζοντας φουσκάλες στα πόδια από το περπάτημα στην Ερμού»

    χαχαχα!!! 🙂

    (μην με παρεξηγείς καλή μου lo-li…είναι και μικρές οι ώρες…)

    byeeeee!

  3. fresco Δεκέμβριος 11, 2007 στις 12:40 πμ #

    ααααα…και κάτι τελευταίο…πήγα στο «cinema» και διάβασα δύο «ανταποκρίσεις» σου…

    ωραίες! 🙂

    αυτά για τώρα…

    …all functions deactivated…system offffffff…ζζζζζζ…

  4. modus vivendi Δεκέμβριος 11, 2007 στις 11:25 πμ #

    m aresei polu h sullogh attack(as)!!
    Loipon kura loli ftiakse mou se parakalw ena kafedaki sketo. Tabli de paizw to eksaskisa 4 oloklira xronia ston kafene ths sxolis…

    tis proales hmoun thirio kai se 8umh8ika!!!! Kala na (sunexiseis) na pernas mikro loLi se diabasa kai sto cineMAG kales kai polles epituxies sou euxomai!!

  5. loli9 Δεκέμβριος 11, 2007 στις 11:35 πμ #

    ->Eνα χειροκρότημα στο fresco…Μπράααβο frescooo…χαχαχαTΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ! Έτσι σας θέλω!Τι ωραιααααα:-) ΤΈλειος ο εναλλακτικός τίτλος!.. Ναι ρε το διάβασα εννοείται…συγνώμη που δεν απάντησα, ξεχάστηκα! Πάω πάω…

    modus->DIMITRI; ΖΟΤΟ; ΕΣΥ? ΩΩ ΜΑ ΤΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ….ΨΑΡΑΚΛΑΑΑΑΑ ΟΥΟΥΟΥΟΥ! χιχι τι έγινε; Λιποτακτήσαμε ή βγήκαμε νόμιμα; Δε λέω τίποτα…σσσσ μυστικο….:-ρ

    Ε κι εσυ ρε παιδί μου φώναξε ένα LOLIIII να σ’ ακούσω να ρθω(σαν το superman ένα πράγμα…!)
    Ευχαριστωωωωω για τις ευχέεεεες:-D

  6. fresco Δεκέμβριος 11, 2007 στις 12:52 μμ #

    σε ευχαριστώ για το χειροκρότημα!!! είσαι πολύυυ καλή!!!

    :-)))

    δεν ξέρω αν δεν φαίνονται ευκρινώς από εκεί, αλλά εδώ είναι 7 που λαλούν και 14 που χορεύουν!!!…

    ωχ…έρχονται κι άλλοι!!!

    byeeeee tre-lou-la-lo-li

    υ.γ. σου απάντησα και στο προ-προηγούμενο!!!

  7. loli9 Δεκέμβριος 12, 2007 στις 10:05 πμ #

    fresco-> χαχαχαχα ελατε ελατε να γινουμε LOLOI!:-p

  8. fresco Δεκέμβριος 12, 2007 στις 12:57 μμ #

    …θα πω στα παιδιά…κι άμα θέλουν…:-)

    …έχει όμως χώρο για όλους εδώ;…καλά, εγώ είμαι resident, για τους άλλους 21 λέμε…!!!

    bye lo-li-ka-li!

Σχολιάστε

