Καλως ήρθατε στο τσίρκο..της ζωής

18 Δεκ.

To πρόβλημα μας είναι ότι μετράμε διαφορετικά

 

-Όχι…εσύ μετράς κι εγώ λυπάμαι…

 

 

~Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ~

Εθνικό θέατρο-Νέα Σκηνή

 

 

 

 

  • (Aκόμα εδώ είσαι;…Άντε τρέχα! Ειδικά αν σ’αρέσει κι ο Lynch..)
12 Σχόλια to “Καλως ήρθατε στο τσίρκο..της ζωής”

  1. bidibis Δεκέμβριος 18, 2007 στις 6:27 μμ #

    εδώ πάιζει και η Γιουγκοσλάβα που τα χει με εκείνον που το κανε με την μαμντάμ σουσού

    και αυτή κρυφο s είναι μου φαίνεται

  2. fresco Δεκέμβριος 18, 2007 στις 6:56 μμ #

    την Dimitrievic εννοείς…αυτοί το πάνε για γάμο ρε, είναι έγγυος η κοπέλα…

    μας το’φαγε το γκομενάκι ο Ευθυμιάδης!!!

    αλί-αλί και τρισαλί / καλά που είναι η lo-li;!!!

    byeeee

  3. papo Δεκέμβριος 18, 2007 στις 8:26 μμ #

    συγνώμη τώρα….μπορεί να είμαι άσχετος..αλλα μην μου λες..άντε τρέχα σε έργο που πρωταγωνιστή ο Ευθυμιάδης…πρωταθλητής επι συναπτά έτη στην λίγκα των ατάλαντων!

    εχασες το μέτρο sorry!

  4. papo Δεκέμβριος 18, 2007 στις 8:27 μμ #

    πρωταγωνιστεί sorry!

  5. loli9 Δεκέμβριος 18, 2007 στις 9:29 μμ #

    bidibis->Όχι παίζει μόνο αυτός που τα έχει με τη Γιουσκοσλάβα!

    fresco->Eδώ είναι η lo-li και σας θαυμάζει για τις γνώσεις σας!(Λαμπίρη και ξερό ψωμι ε;:-ρ)

    papo->ΑΑΑ boss δεν έχεις δίκιο…κι εγώ πρώτη φορά τον είδα στο θέατρο και είναι μια χαρά! Δες και μετά έλα…

  6. fresco Δεκέμβριος 19, 2007 στις 10:59 πμ #

    tre-li-lo-li,

    ο σωστός ο άνθρωπος πρέπει να είναι «ενημερωμένος»!!!…

    αν και περισσότερο από internet και όχι από Λαμπίρη «ενημερώνομαι» τώρα τελευταία!!!… 😀

    σε lo-lo-φιλώ χριστουγεννιάτικά
    byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    υ.γ. papo μου φαίνεται ότι ζηλεύεις… 😛 …εγώ τουλάχιστον δίνω 1 βαθμό παραπάνω στον μαγκίτη λόγω Dimitrievic…δεν ξέρω αν λέει σαν ηθοποιός (εμένα δεν με χαλούσε και ποτέ…) αλλά τιμάει το ανδρικό φύλο!!! χαχαχα!!! 🙂

  7. loli9 Δεκέμβριος 20, 2007 στις 9:02 μμ #

    fresco->Μα βέβαια..πρέπει να έχουμε μια σφαιρική άποψη…Σας θέλω ενημερωμένους για τα πάντα διότι δεν είμαστε κολλημένοι άνθρωποι!
    Άντε θεόlo-la κρίστμας:-D

  8. fresco Δεκέμβριος 20, 2007 στις 9:35 μμ #

    χαίρομαι που ταυτίζονται οι απόψεις μας!!!

    που να ανοίξεις κουβέντα τη σήμερον ημέρα αν δεν ξέρεις που έχει τα σκισίματα το παντελόνι της Έλενας Βέντη!!!…(όποιος το ξέρει ας απαντήσει για να τον τεστάρω στην κατηγορία trash-trivia !)…

    πολλά φιλιά lo-li μου!

    εύχομαι ο Αϊ-Βασίλης φέτος να ικανοποιήσει τις βαθύτερες επιθυμίες σου!

    lo-lo-χαιρετώ και σε lo-lo-ασπάζομαι σταυρωτά (καλά τα φιλιά πριν ήταν άλλο… 😉 )

  9. loli9 Δεκέμβριος 22, 2007 στις 11:09 μμ #

    fresco->…’H για το καινούργιο τραγούδι του εθνικού σταρ…χαχαχα
    ΕΠΊΣΗΗΗΗΣ γιατί ξέρω ότι κι εσύ πιστέυεις πως υπάρχει ο χονρούλης κύριος με τα μούσια και τα κόκκινα ρούχα!

  10. fresco Δεκέμβριος 23, 2007 στις 11:21 πμ #

    ποιόν εννοείς καλή μου lo-li…τον Γιάννη Γαλάτη ντυμένο Αϊ-Βασίλη;!!!

    χαχαχα!!!!… 😀 … !!! just kidding…(πιο trash δεν γίνεται!)

    σε ευχαριστώ πάντως 🙂 … είναι αλήθεια ότι είσαι λίγο μέσα στο μυαλό μου…τώρα από που «μπήκες» δεν ξέρω…λες να μπάζω από πουθενά…δε μου λες, σκοπεύεις να ολοκληρώσεις τη «διάρρηξη»;…εγώ πάντως θα το χαρώ ιδιαιτέρως!!!

    byeeeeeeee!!! 😀

  11. loli9 Δεκέμβριος 23, 2007 στις 11:29 πμ #

    fresco->AAA…σας ξέρω εσάς τους άντρες…κουφάλες…λέτε γι μας ότι είμαστε κουτσομπόλες και βλεπουμε μεσημεριανά αλλά εσείς είστε χειρότεροι!
    Χμμμ…Αυτά δε λέγονται.. Πρέπει να έχει και λίγο σασπένς η ιστορία! Κρατάω για έκπληξη της συνέχεια της διάρρηξης…χιχι:-ρ

  12. fresco Δεκέμβριος 23, 2007 στις 12:18 μμ #

    μααααα…εγώ δεν είμαι κουτσομπόλης…εεεεεεε….είναι η ενημέρωση που λέγαμε….οοοοοο…..τυχαίνει να είναι ανοιχτή η τηλεόραση και πέφτει το μάτι μου……ιιιιιι…..με αναγκάζουν να τα βλέπω δεμένος σε μια καρέκλα……….ωωωωω…..έχω μηχανάκι της AGB και με πληρώνουν από το STAR για να τους βλέπω 20 ώρες το 24ωρο…….ηηηηηηη……είναι θείος μου ο Σταμάτης Μαλέλης και μου τα λέει στο τηλέφωνο…….υυυυυ…..είναι βαφτισιμιός της μάνας μου ο Θοδωρής Ρακιντζής…….αυτά….(τα είπα όλα τα φωνήεντα ε;…α,ε,η,ι,ο,υ,ω….ωραία)!!!

    χαχαχα! 😀

    όσο για τη διάρρηξη…περιμένω με ανυπομονησία…

    lo-la-filia!

    byeeee 😉

Σχολιάστε

