(ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ)

20 Ιαν.

«Έχω έξω απ’ το μυαλό μου το «θα ‘θελα». Δε μ’ αρέσει να το λέω γιατί μου βγάζει μια ήττα, δηλαδή «θα ‘θελα αλλά δε γίνεται!» Οπότε δεν το λέω καθόλου αλλά για μένα είναι το τώρα, αυτό που ζω τώρα. Κι όχι «θα ‘θελα» αλλά «θέλω». Δεν υπάρχει περίπτωση να πω «θέλω να πάω στο φεγγάρι» τα θέλω μου είναι κοντά σ’ αυτά που μπορώ να κάνω, δεν είναι θέλω κάτι και κάθομαι και κλαίω που δε μπορώ να το ‘χω. Αυτό το «αχ να μπορούσα..»το μισώ, μπορεί να με σκοτώσει! Είμαι πολύ του down to earth «

«Παράδειγμα κάθε μέρα κάποιος ακροατής θα ‘χει γενέθλια και είναι συνήθως «αχ κλείνω τα 28 και χάλια και περάσανε τα χρόνια και δεν έχω κάνει τίποτα»..η άλλη ας πούμε ήταν ράκος γιατί στα 30 δεν είχε δική της πολυεθνική! Υπάρχει κι αυτό γιατί είναι η εποχή τέτοια που αγαπάει τους επιτυχημένους κι όλους αυτούς αλλά δε γίνεται. Λάθος δεν είναι έτσι πάρτε το αλλιώς! Αν κυνηγάς να κάνεις καριέρα απ’ τα 20, είσαι κατεστραμμένος!»

Θυμήθηκα αυτές τις ατάκες από τη-μία από τις πιο αγαπημένες μου- συνεντευξη που είχαμε κάνει με την Αφροδίτη Σημίτη, όχι επειδή ό,τι θυμάμαι χαίρομαι, αλλά με αφορμή μια συζήτηση περί απωθημένων, άγχους να γίνουν όλα γρήγορα, καριέρας, ανταγωνισμού, μπερδεμένων κεφαλιών, τρέλας με λίγα λόγια. Όπως επίσης με αφορμή κι ένα σημερινό μίνι αφιέρωμα για τον συμπαθέστατο Mark Ruffalo. Είναι δύο απόψεις της που μ’ εκφράζουν και βάζω πάντα μια υπενθύμιση να γυρνάω πάντα σ’ αυτές όταν φρικάρω ή όταν βλέπω μουρλαμένους ανθρώπους γύρω μου. Να έχεις όνειρα. Να μην είσαι αχάριστος για ό,τι σου συμβαίνει. Mη μιζεριάζεις όταν δε γίνονται όπως τα θες όλα ή οι άλλοι τα καταφέρνουν καλύτερα . Πάρε το αλλιώς!

  • ΥΓ:Επιστρέφω με εντυπώσεις από το ταξίδι στην Άγρια δύση μαζί με το Τζέσε Τζέιμς και τη συμμορία του…
12 Σχόλια to “(ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ)”

  1. michelle Ιανουαρίου 21, 2008 στις 8:36 πμ #

    …και εγώ μετράω αντίστροφα…ούτε ένας μήνας δεν μου έχει απομείνει για να φτάσω αισίως τα 28…μάλλον θα αρχίσω να κρύβω τα χρόνια μου…ένας υδροχόος είναι πολύ δύσκολο να αποδεχτεί την ενηλικίωση του αλλά οnce in a lifetime θα πρέπει να το κάνει…behold…the time has come…όσο για την καριέρα/πολυεθνική…είπαμε μην γίνουμε και παρανοϊκοί…αλλά μια δουλίτσα που θα μπορούσες να έχεις μια προοπτική εξέλιξης-όχι στα χαμένα όπως εγώ-δεν είναι και υπερβολή…και ναι όταν στα 28 δεν έχεις κάνει ΤΙΠΟΤΑ στη ζωή σου φαντάζει αλλόκοτο και σίγουρα κάτι πάει στραβά με εσένα!!!Καλά κάνεις κ ανησυχείς άνθρωπε μου, δεν έχεις παρά να το ψάξεις!!!
    🙂
    Καλημέρα Βίρνα!!!!

  2. eikosiepta Ιανουαρίου 21, 2008 στις 9:41 πμ #

    “Είναι δύο απόψεις της που μ’ εκφράζουν και βάζω πάντα μια υπενθύμιση να γυρνάω πάντα σ’ αυτές όταν φρικάρω ή όταν βλέπω μουρλαμένους ανθρώπους γύρω μου.”

    Αυτό, ακριβώς, κάνω κι εγώ. Το να θυμάμαι κάποιες φράσεις που έχω ακούσει, διαβάσει κλπ είναι κάτι που κάνω από μικρός, αν και η αλήθεια είναι ότι δε γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα αυτό. Γίνεται σε διάφορες περιόδους της ζωής μου, αλλά σε αυτές που κάτι “μου τη δίνει” μπορεί να γίνει ευκολότερα. Πραγματικά βοηθάει. Αυτά που θυμήθηκα τελευταία, σε μια ανάλογη περίοδο, είναι κάποια αποσπάσματα από την Ασκητική του Νίκου Καζαντζάκη, το οποίο πάει πολύς καιρός που το έχω διαβάσει. Αλλά πραγματικά είναι πολύ “δυνατά”:

    Όχι! Όχι! Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου! Να σπας τα σύνορα! Ν’ αρνιέσαι ό,τι θωρούν τα μάτια σου! Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!

    Να πεθαίνεις κάθε μέρα. Να γεννιέσαι κάθε μέρα. Ν’ αρνιέσαι ό,τι έχεις κάθε μέρα. Η ανώτατη αρετή δεν είναι να ‘σαι ελεύτερος, παρά να μάχεσαι για ελευτερία.

    Όταν μια συνήθεια καταντήσει βολική, να τη συντρίβεις.

  3. loli9 Ιανουαρίου 21, 2008 στις 12:26 μμ #

    michelle->Eίδες; Στο ίδιο τριπάκι μπαίνεις κι εσυ με τους δύο του παραδείγματος και νομίζεις ότι δεν έχεις κάνει τίποτα! Δεν είναι θέμα υδροχοόυ ούτε τάυρου ούτε κανενός ζωδίου…Σε όλους μας είναι δύσκολο να αποδεχθούμε ότι μεγαλώνουμε αλλά μάλλον αν σκεφτούμε πως κάθε ηλικία έχει τη γοητεία της θα είναι ευκολότερη η αποδοχή..
    Ναι ναι the time has come και τώρα μπορείς να φουντάρεις ή να γίνεις σαν τη Σαπουτζάκη που άλλαξε τη χρονολογία στην ταυτότητα:-ρ Δεν πάει στραβά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι έχει τύχει στον καθένα…
    Δε θα σου πω εγώ τι θα κάνεις ούτε θα σε κρίνω απλά όταν ξεκαθαριζε ις τι θέλεις πραγματικά να κάνεις στη ζωή σου χωΡίς φρίκες τότε όλα πάνε μια χαρά..Πάρε το αλλιώς λέμε! (ότι θα κάναμε ψυχαναλυση από δω μέσα δε τον περίμενα…Α ρε Αφροδιτη μεγαλη! χαχα)

    eikosiepta-> Τρομερά αυτά τα αποσπάσματα….

    «Είμαι ένα πλάσμα αφήμερο, αδύναμο, καμωμένο, από λάσπη κι όνειρα. Μα μέσα μου νιώθω να στροβιλίζονται όλες οι δυνάμεις του σύμπαντος. Θέλω μια στιγμή προτού με συντριψουν ν’ ανοίξω τα μάτια μου και να τις δω. Άλλο σκοπό δε δίνω στη ζωή μου.» -Ένα άλλο κομμάτι που μ’αρέσει επίσης απ’ το ίδιο βιβλίο του Καζαντζάκη (το οποίο δεν το χω διαβάσει ακόμα όλο)..Ναι αυτό με τις ατάκες το χω κι εγώ από μικρη, μ’ αρέσει πάρα πολύ, είτε από συζητήσεις όπως εδώ, είτε από βιβλία, ταινίες, θεατρικά… Είναι αυτό που λες κι εσύ-βοηθάει σε κάποιες στιγμές:-)

  4. michelle Ιανουαρίου 21, 2008 στις 1:13 μμ #

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΙΡΗ!!!!!
    EIΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ????????Η΄ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ????
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ!
    EIΠΑ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ…ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ Σ’ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΗΣΕΙ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ …
    😀
    ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΕΙΠΑ ΜΕ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ΥΦΟΣ, αυτοσαρκαστικό…ΚΑΚΩΣ ΤΑ Πηρες τόσο ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
    teasing u teasing u
    και εννοειται ρε στα 28 μπαίνω δεν με πήρανε δα και τα χρόνια,μπουμπουκάκι είμαι ακόμα!
    Βίρνααααααααααααα

  5. loli9 Ιανουαρίου 21, 2008 στις 2:51 μμ #

    michelle-> Κοιτα τώρα μια ούρια…Ρε ξεκολλα! Ε άμα δεις λίγο το κείμενο σου μπορεί να τα έπαιρνες κι εσύ για σοβαρα νταξει;! ‘Αντε με βρήκες μικρό παιδί και με δουλεύεις!

    Πάω στη Giant τώρα γιατί ο Γιάγκος με αναζητάει απεγνωσμένα…χαχαχα:-ρ

  6. michelle Ιανουαρίου 21, 2008 στις 4:38 μμ #

    Η επέλαση των ρωσίδων δεν έχει ξεκινήσει ακόμα γι’αυτό μηνννννννννννννννννν μου λεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςς εμένα ξεκόλλαααααααααααααααααα….
    ααααα δεν σου έχω πει οτι εκνευρίζομαι να μου λένε ξεκόλλα?????????????χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    την επόμενη φορά λοιπόν που θα συναντηθούμε θα κάνουμε μια λίστα με πράγματα που μας εκνευρίζουν…αυτό κάναμε τις προάλλεςKAI με τη Λίνα στο bar4tessera…ένα από αυτά λοιπόν είναι και το ρήμα ξεκόλλα
    😀
    ΓΙΑ ΑΥΤΌ KANONIΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    θέλω ηρεμία, έτσι είπε ο γιατρός, μην μου κολλάς….
    αααχχαχαχαχαχαχχα 😀

  7. Rizobreaker Ιανουαρίου 21, 2008 στις 7:13 μμ #

    Πολύ καλά όσα σου είπε η Αφροδίτη σε εκείνη τη συνέντευξη!! Τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά…

    ΥΓ: Σκέφτεσαι το ενδεχόμενο να της ξαναπάρεις μία συνεντευξούλα, καθαρά «παναθηναϊκού» περιεχομένου?? Για την κατάσταση που επικρατεί… αν είναι με κάποιο από τα στρατόπεδα κτλ κτλ… 😉

  8. loli9 Ιανουαρίου 21, 2008 στις 8:09 μμ #

    michelle->Εμένα όμως ξεκίνησε απ τα χαράματα και με κατέστρεψαν εντελώς… Γιατί νομίζεις δεν υπάρχει νέο της Κ.Π. στο cinemag;! Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ «ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ» ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΤΙς ΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΙΟΛΑΣ! Γκρρρρ… Β-/ (μάλλον γι αυτό σε πήρα τόσο στα σοβαρα!χιχι)

    rizobreaker-> Ναιαιαι:-D Θα στη στείλω άμα θες ολόκληρη γιατί ήταν τόσο μεγάλη (9 σελίδες!) που δε γινόταν να μπει ολόκληρη σε μορφή «ερώτηση-απάντηση» τόοοτε στη bitter εποχή! Μπαα…αν ξανακάναμε καμία σύντομα θα είχε θέμα «Το παιδί μου κι εγώ» παρά ο βαζελος:-ρ

  9. fresco Ιανουαρίου 21, 2008 στις 11:24 μμ #

    εγώ ένα θα πω…

    Υ-Γ-Ε-Ι-Α!!!

    .-

  10. river Ιανουαρίου 22, 2008 στις 3:22 μμ #

    Α ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΟΠΕΛΙΑ, ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!!!!!!!!
    Δε γίνεται… Όχι δε γίνεται!!!
    Έχω αρχίσει και φοβάμαι… Πρέπει να το λύσουμε το ζήτημα.. Και γρήγορα! Είσαι μέσα?
    ΦΙΛΙΑ!!!

  11. Rizobreaker Ιανουαρίου 22, 2008 στις 9:42 μμ #

    Ναι αν θες να μου τη στείλεις θα ήταν χαρά μου!! 😉

    Έχεις και πρόσκληση για μπλογκοπαίχνιδο:
    http://rizobreaker.blogspot.com/2008/01/blog-post_22.html

  12. loli9 Ιανουαρίου 22, 2008 στις 10:28 μμ #

    fresco->Καλά τα λες!

    river->χαχα ε μα η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο! Μέσα:-)

    rizobreaker-> Οκ, θα στη στείλω….αααα παιχνιδααακιιι! έρχομαι έρχομαι να το δω!

Σχολιάστε

