TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ

26 Ιαν.

Ανοίγω το μυστηριώδη φάκελο με αποστολέα τον rizobreaker και το χαρτί που έχει μέσα γράφει:

«Γειαααα! Ετοιμάσου για καινούργιο blogoπαίχνιδο.. Αυτο που πρέπει να κάνεις είναι να μας πεις το αγαπημένο σου ποιήμα..και μετα ξέρεις, αρχίζεις το ντόμινο!»

Ωραια, let’s play λοιπόν…

«Κι αν δε μπορείς να κάνεις τη ζωή σου

όπως τη θέλεις

τούτο προσπάθησε τουλάχιστον

όσο μπορείς:

Μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή

συνάφεια του κόσμου,

μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις

πιαίνοντας την,

γυρίζοντας συχνά κι εκθέτοντας την

στων σχέσεων και των συναναστροφών

την καθημερινή ανοησία,

ώσπου να γίνει

σα μια ξένη φορτική.»

  • ~Κ. Καβάφης~
Στέλνω στο φάκελο στους:
16 Σχόλια to “TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ”

  1. Rizobreaker Ιανουαρίου 26, 2008 στις 4:54 μμ #

    Καβάφης… Μάλιστα… Ωραία επιλογή!! 😉
    Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχαμε στο νησί μου μια ποιητική βραδιά αφιέρωμα στον Καβάφη… Ο Δημήτρης Καταλειφός και η Στέλλα Αντύπα διάβασαν ποιήματα και το συγκεκριμένο που επέλεξες το απάγγειλε ένας μαθητής της Γ’Λυκείου… Ο Θοδωρής Οικονόμου έπαιξε πιάνο, μουσικές σε ποιήματα του Καβάφη… Ήταν ωραία γενικά!

  2. fresco Ιανουαρίου 26, 2008 στις 7:01 μμ #

    εγώ θα μπορούσα δηλαδή να σου στείλω κι ένα από τα δικά μου ποιήματα ε;…όπως ίσως ξέρεις έχω διαπρέψει και σε αυτόν τον τομέα :-Ρ (εδώ γελάτε ελεύθερα!!!)…

    αλλά για να «προβάλλω» κι έναν από του ταπεινούς «συναδέλφους» μου, σε παραπέμπω σε ένα ποιήμα που είχα post-αρει παλιότερα από Βάρναλη…

    http://fresco4u.blogspot.com/2007/10/thoughtsfresco_26.html

    byeee tra-la-li-lo-li!!! 😀

    υ.γ. όποιος ενδιαφέρεται για τα δικά μου «πονήματα», ας πάει στο label «poetry at fresco» στο blog μου…

  3. river Ιανουαρίου 27, 2008 στις 12:34 μμ #

    Οκ. Ξέρεις το συγκεκριμένο είναι το ποίημα που μου διαβάζει η μαμά μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου… Μέχρι και πίνακα το έχω κάνει…
    Οι συμπτώσεις αυξάνονται!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση και θα φροντίσω να φανώ ανταξιά της!
    Φιλιά!!!!!!!!!

  4. loli9 Ιανουαρίου 27, 2008 στις 1:29 μμ #

    rizobreaker->Ααα Καταλειφός…Θοδωρής Οικονομου…έλα ρε τέλεια θα ήταν εκείνη η βραδιά!

    fresco->Χμμμ…μας βγήκες κι ευαίσθητος ποιητής λοιπόν…για το ακούσουν οι υποψήφιες νύφες και να το λάβουν υπόψη…χαχαχα

    river->Ε ξέρετε κύριε Μπέκα σας κάλεσα να συλλάβετε την κυρία river διότι με παρακολουθεί στενά κι εχω αρχίσει και φοβάμαι…Ναι σας λέω έχω κι αποδείξεις…χιχι
    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ? Δε μου το διάβαζε η μαμά μου αλλά το χω κάνει αφίσα-πίνακα στο δωμάτιο μου…ΑΑΑΑ κάτι μυστήριο συμβαίνει μου φαίνεται…μάλλον είσαι κάποια φίλη μου και με δουλεύεις τόσο καιρό!:-ρ

  5. river Ιανουαρίου 27, 2008 στις 2:17 μμ #

    Μπα… Οι φίλες μου δεν έχουν blog (τουλάχιστον αυτό δηλώνουν…)! Αλλά αν συνεχίσουμε έτσι ποτέ δεν ξέρεις… Φώναξες και τον Μπέκα έ? Καλά δε πειράζει! Αν είναι να με ανακρίνει ο Πυγμαλίωνας…. Το δέχομαι!!!!

  6. fresco Ιανουαρίου 27, 2008 στις 3:40 μμ #

    είδες-είδες;!!!

    ευαίσθητος και τρυφερός σαν το κέλυφος του στρεδιού…εεεεεεεεεε…σαν την καρδιά του μαρουλιού ήθελα να πω :-Ρ

    διάβασες και τα δικά μου…;;;…σου άρεσε κανένα ή μήπως θέλεις να γράψω ένα με προσωπική αφιέρωση για σένα;;; 😉

    byeee

  7. loli9 Ιανουαρίου 27, 2008 στις 5:22 μμ #

    river-> Σιγα μην αφήσω το γκομενάκι τον Πυγμαλίωνα να σε ανακρίνει… Θα βάλω έναν κακάσχημο,γλοιώδη τύπο που από την αηδία δε θ αντέξεις και θα του τα ξεράσεις όλα…μπουαχαχαχα
    ΥΓ: Τι ωραίοος ρε αυτός ο Πυγμαλιών…!

    frescο-> Δεν πρόλαβα να τα διαβάσω αλλά προσεχώς θα έχεις εντυπώσεις…χιχι… Εννοείται πως θέλω αφιέρωση! 🙂

  8. river Ιανουαρίου 27, 2008 στις 5:30 μμ #

    Θα το έκανες αυτό? Σε μένα? Σα δε ντρέπεσαι… Αφού θα μου τους έστελνες που θα μου τους έστελνες… Άσε που αν με ανέκρινε ο Πυγμαλίων, μπορεί και να τα έλεγα όλα για να του κάνω το χατήρι! 😉
    Ενώ στον τρισάθλιο θα ήμουν μούγκα. Έτσι για να του σπάσω τα νεύρα…
    Έχει μια γοητεία το παιδί… Αυτό δεν μπορούμε να το αρνηθούμε! (και ομολογώ πως από το 50-50, στο ρόλο του μαλθακού υιού που μετατρέπεται σε «σκληρός» σύζυγος, τον έπαθα τον ντουβρουτζά με την πάρτη του…)

  9. loli9 Ιανουαρίου 27, 2008 στις 9:52 μμ #

    χμμμ…θα τη σκεφτώ την πρόταση σου…αλλά μα ναι πως δε το σκέφτηκα…τον θες για σενα! ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΧΟΥΑΝΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ! ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ! χιχιχιχιχι:-ρ
    Ποιο 50-50 μου λες τώρα…εγώ την είχα πάθει τη ζημια πριν εμφανιστεί στην τηλεόραση, όταν έπαιζε στο θέατρο μια παράσταση με την Ξυλά, το Χρανιώτη(άλλος άσχημος κι αυτός) και το ψυχάκι τον Σαμαρά…!(Στάχτη στα μάτια λεγόταν)

  10. river Ιανουαρίου 28, 2008 στις 11:25 πμ #

    Έλα τώρα… ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ, ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΚΙΑ.. Ο ΘΕΙΟΣ ΧΟΥΑΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!

    Ενδιαφέρουσα πληροφορία… Καλός και ο Χρανιώτης. Η μαμά μου, μου λέει πως τον ήξερα όταν ήμουν μικρή. Ερχόταν στο μπαρ που είχαμε… Πάντως στο circus που τον έχω πετύχει δεν έδειξε να με θυμάται. Κρίμα!!!
    Ο αγαπητός Πυγμαλίων με εξίταρε στο σίριαλ, λόγω ύφους και σαρδόνιου χαμόγελου όποτε εκνεύριζε τη γυναίκα του.. Δε ξέρω, κάτι μου έκανε… 😉

  11. river Ιανουαρίου 28, 2008 στις 8:03 μμ #

    Κοπελιά, γνωριζόμαστε από κάπου? Ακούω τα podcast και κάπου την έχω ξανακούσει τη φωνή αυτή.. Και μιλάω σοβαρά!!! Εκτός και αν έχω τρελαθεί εντελώς… Οπότε στάσου να πάρω τηλ τον κολλητό μου, γιατί θα το χάσω το δωμάτιο στου Σινούρη και είναι κρίμας!

  12. loli9 Ιανουαρίου 28, 2008 στις 8:57 μμ #

    river->VOL.1
    ΟΧΙ ΔΙΑΟΛΕ! ΟΧΙ ΧΟΥΑΝΙΤΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ!
    Αααα μα κι εσύ τέτοιες γνωριμίες δεν τις αφήνουν…τς τς τς…μεταξύ μας βέβαια είναι λίγο ψώνιο αλλά δεν πειράζει…
    Σου έκανε αυτό το κάτι γιατί είμαστε μαζόχες και γουστάρουμε όταν ο άλλος μας εκνευρίζει!:-ρ Και στο άλλο το σήριαλ με τον Γεωργούλη ήταν τέλειος..(όπως έχεις καταλάβει δεν το χω δει ποτέ το 50-50)
    VOL.2
    Σε καταλαβα από τη φωνή τέλος. χαχαχα κοίτα που στο τέλος θα βγουμε γνωστές…! (για στείλε κανένα mail με τ όνομα το κανονικό – γιατί ξέρεις εδώ οι bloggers είμαστε σαν τους σούπερ ήρωε!-μήπως γλιτώσουμε το ζουρλομανδύα σου!)

  13. Rizobreaker Ιανουαρίου 29, 2008 στις 10:06 μμ #

    Εννοείται ότι ήταν τέλεια εκείνη η βραδιά…

    Με την ευκαιρία, είδα ότι στο «Νέμεσις» της φίλης σου της Κανέλη 😉 έχει συνέντευξη ο Καταλειφός!

    http://www.nemecismag.gr/kataleifos.html

  14. urfurshlaag Φεβρουαρίου 2, 2008 στις 1:37 πμ #

    Λολή μου χίλια συγνώμη αλλά τώρα είδα την πρόσκληση…βέβαια έχω παιξει ήδη 2 φορές το παιχνίδι σε ευχαριστώ πολύ που με κάλεσες, πως σου φαίνονται οι επιλογές μου;

    Βλέπεις με τις νέες μου δραστηριότητες στο βιντεο έχω γίνει λίγο αντικοινωνικός…

    Λυπάμαι και επιφυλάσσομαι.

  15. loli9 Φεβρουαρίου 2, 2008 στις 10:43 πμ #

    urfus-> Ααα ασυγχώρητος..να μην ξαναπατήσεις το πόδι σου εδώ! Ακούς; χαχαχα έλα ρε τι συγνώμη τώρα, δεν είχα δει ότι είχες παίξει, θα ρθω να τα δω!
    Η καριέρα στο γυαλι σου πάει πολύ;-)

  16. urfurshlaag Φεβρουαρίου 3, 2008 στις 5:53 πμ #

    Αντε βρε τελικά με έπεισες και το έπαιξα για 3η φορά…να τις εκατοστήσω…

Σχολιάστε

