ΤΙΚ ΤΑΚ

4 Φεβ.

Ούτε κι εγώ θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που άνοιξα το blog και είχα όσο χρόνο ήθελα να γράψω αυτά που γούσταρα να σου πω. Είναι πάρα πολλά αυτά που θέλω να πω κι όποτε έρχομαι να το κάνω πάντα θα πρέπει ταυτόχρονα να έχω κάποια δουλειά , να με πιέζει η ώρα και ένα από τα πράγματα που σιχαίνομαι είναι τα πασαλήματα. Το μόνο που είναι παρήγορο είναι πως αυτά που μου μου τρώνε το χρόνο είναι δημιουργικά. Αλλά κι αυτό δε σημαίνει κάτι. Ώρες ώρες σκέφτομαι αν αρχίζουμε να τρέχουμε από τόσο μικροί τι θα γίνει μετά γιατί έχω την εντύπωση ότι με μένα όλα γίνονται ανάποδα..πρώτα δουλεύω σ αυτά που μ αρέσουν και μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα χρόνια θα πάρω πτυχίο. Τα αμφιθέατρα μ’ έχουν χάσει!

Τέλος πάντων εννοείται δε πρόκειται να κλείσει το μαγαζί και τέτοιες βλακείες απλά θα υπολειτουργούμε για ένα διάστημα μέχρι να επανέλθω όπως θέλω. Προς το παρόν με περιμένει το photoshop, το word, κάτι κάμερες, μικρόφωνα και κάποια βιβλία.  Θα επανέλθω σύντομα για λεπτομέρειες κι ελπίζω να μην έχεις φύγει. Αυτά..ουφ..λίγο οξυγόνο παραπάνω θα ήταν τέλειο… Το μόνο που δε θέλω να ξεχάσεις να κάνεις είναι να χαμογελάς 🙂

ps: σου αφήνω δύο από τα κολήματα των ημερών

Σχολιάστε

