ΑΝΙΚΗΤΗ ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ

28 Ιολ.

Αυτοί οι τύποι -συνήθως μεγάλης ηλικίας- που φωνάζουν(και το πιστεύουν πραγματικά) «Α ρε Παπαδόπουλος που μας χρειάζετε» , «Που είσαι ρε Παπαδόπουλε» έχουν συνειδητοποιήσει το μέγεθος της βλακείας που λένε;  Σήμερα πάλι στο μετρό άκουσα έναν ηλικιωμένο γύρω στα 60 να τα λέει στο φίλο του… Κι ειδικά όταν έχουν ζήσει εκείνη την περίοδο που ο συγκεκριμένος άνθρωπος-τέρας ήταν στο θρόνο και τσίριζε μ’ αυτή την ηλίθια κι εκνευριστική φωνή που σου διαπερνάει το τύμπανο.  Καλά ναι αυτή η δημοκρατία που έχουμε έχει προβλήματα αλλα δεν παύει να είναι δημοκρατία και μη φτάνουμε σε τέτοιο σημείο καφρίλας να τα λέμε αυτά ούτε καν γι’ αστείο. Εκτός αν κύριοι είστε μαζόχες.

3 Σχόλια to “ΑΝΙΚΗΤΗ ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ”

  1. eikosiepta Αύγουστος 2, 2010 στις 11:53 μμ #

    Το ακόμα χειρότερο είναι να το λέει ένας νέος άνθρωπος. Είμαι από επαρχία και το έχω ακούσει άπειρες φορές από 25-30άρηδες… «Μου γυρνάνε τα μυαλά» και μόνο να τ’ ακούω. Η πλάκα είναι που προβάλλουν και «επιχειρήματα» κιόλας…
    Και ενώ έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην χάνω το χρόνο μου με ανοησίες, πολλές φορές δεν μπορώ να μην απαντήσω.
    Σαφέστατα και έχει τεράστια προβλήματα η δημοκρατία μας(*) -είναι πάρα πολλές οι φορές που έχω απογοητευτεί για τα καλά- αλλά ας μη συγκρίνουμε αγγούρια με μούσμουλα. Είναι τελείως άλλα φρούτα…

    (*)Εγώ τι κάνω γι’ αυτό;

  2. eikosiepta Αύγουστος 2, 2010 στις 11:56 μμ #

    (Είναι το αγγούρι φρούτο ή είπα βλακεία;)

  3. loli9 Σεπτεμβρίου 2, 2010 στις 9:29 πμ #

    Κι εγώ το ιδιο! Λέω αρκετές φορές «ασ το μην ασχολείσαι» αλλά δε γίνετια να μην διαφωνήσεις έστω μια φορά! Κι είναι πολύ απογοητευτικό να το λένε νέοι άνθρωποι..

    *αγγουρι δεν είναι φρούτο αλλά δεν πειράζει θα μείνει μεταξύ μας…χαχα

Σχολιάστε

